مجله اس ام اس

مجله اس ام اس
وبلاگی پر از اس ام اس های مختلف لطفا در نظر سنجی و امتیاز به هر مطلب شرکت فرمایید.با تشکر
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مجله اس ام اس و آدرس jok-sms91.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 عاشقت گشتم تو گفتی عاشقان دیوانه اند !


 عاقبت عاشق شدی دیدی که خود دیوانه ای .

 

 

اگر کسی می گوید که برای تو می میرد دروغ می گوید ،

 حقیقت را کسی می گوید که برای تو زندگی می کند !


ما همیشه صداهای بلند را می شنویم ،

 پر رنگ ها را می بینیم ، سخت ها را می خواهیم ،

 غافل از اینکه خوب ها آسان می آیند ، 

بی رنگ می مانند و بی صدا می روند .



لطفا برای خواندن متن کامل به ادامه مطلب مراجعه فرمائید. 

 

 

عاشقت گشتم تو گفتی عاشقان دیوانه اند !

 عاقبت عاشق شدی دیدی که خود دیوانه ای .

 

 

اگر کسی می گوید که برای تو می میرد دروغ می گوید ،

 حقیقت را کسی می گوید که برای تو زندگی می کند !


ما همیشه صداهای بلند را می شنویم ،

 پر رنگ ها را می بینیم ، سخت ها را می خواهیم ،

 غافل از اینکه خوب ها آسان می آیند ، 

بی رنگ می مانند و بی صدا می روند .


عدو با جان حافظ آن نکردی ، 

که با ما چشم آن ابروکمان کرد . حافظ شیرازی


هرگزم نقش تو از لوح دل و جان نرود ،

 هرگز از یاد من آن سرور خرامان نرود ،

 هر که خواهد که چو حافظ نشود سرگردان ،

 دل به خوبان ندهد وزپی اینان نرود . حافظ شیرازی


رواق منظر چشم من آشیانه توست ،

 کرم نما و فرودآ که خانه خانه توست ، 

به لطف خال و خط ربودی از عارفان دل ،

 لطیفه های عجب زیر دام و دانه توست . حافظ شیرازی

 

نگاهت همچون باران است و قلبم همچون كویر... و می دانی كه كویر بدون باران زنده است... پس برو بمیر

 

یه توپ دارم قلقلیه ....... موهای سرم فرفریه ..... مسیج جدید نداشتم سرت كلاه گذاشتم

 

گلهای خوشبوی دنیارو هم به پات بریزم بازم کمه چون پاهات خیلی بو میده

 

دختره میره تو كتاب فروشی میگه آقا ببخشید كتاب برتری زن بر مرد دارین؟ مرده نگاش میكنه میگه خانم شرمنده ما اینجا رمان تخییلی نمیفروشیم

 

طرز تهیه دختر سالم مواد لازم . ...........اصلا ولش كن مواد رو حروم نكنیم

 

از من بپرسند بهترین، زیباترین، شجاع ترین، محبوب ترین، داناترین، عاقل ترین ادم کیه ؟ انگشتمو به طرفت تو دراز می کنم و می گم این نمی تونه باشه

 

دوست دارم یه سنگ بردارم و روی اون بنویسم:دلم برات تنگ شده و اونو محکم بکوبونم توی سرت تا بفهمی که فراموش کردن من چقدر سخت و دردناکه

 

می دونی چرا دوست دارم با تو برم ماهی گیری چون هیچ کس مثل تو کرم نداره

 

میدونی اگه یه اسب با یه سمور ازدواج کنه بچشون چی میشه؟ . . . . من چمیدونم.مگه من گفتم عروسی کنن؟مگه من گفتم بچه دار شن؟

 

یک گل خوشگل پشت ویترین گل فروشی دیدم!!! خواستم برات بخرمش. به فروشنده گفتم :اون گل چند؟ گفت:اون گل نیست........آینه ست

 

می خواستم شمع باشم تا آخر عمر برات بسوزم... ولی نامرد ادیسون برق رو اختراع كرد

 

چند وقته دلم هوس تاب بازی کرده. اجازه می دی بیام تو ذهنت؟ آخه شنیدم مخت تاب داره

 

معادله جالب: از سن خودت 20 سال کم کن. باقیمانده رو با 7 جمع کن. اگه عدد زوج بود با 1 جمع و اگه فرد بود از یک کم کن. اگه رنگ تیره رو دوس داری ضرب در 3 کن و اگه رنگ روشن رو دوس داری ضربدر 3.5 کن. نتیجه نهایی رو ول کن. حال خودت چطوره؟

 

اسمت را روی كاه نوشتم خراب شد اسمت را روی شمع نوشتم آب شد اسمت را روی قلبم نوشتم شكست ........بروبابا توهم با این اسمت

 

از خـدا یـه گل خواسـتــم،اون بـه مـن یـه بـاغ داد من از خدا یه درخت خواستم،اون به من یه جنگل داد میترسم از خدا تو رو بخوام بهم یک گله گوساله بده

 

من سر راه تو دامی از عشق پهن کردم ولی تو به سرعت از کنار آن رد شدی و گفتی:میگ میگ

 

نظرات شما عزیزان:

درنا
ساعت16:12---11 تير 1392
سلام وبلاگتون عالی بود ممنون حتما به وبلاگ من سر بزنید

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 8 بهمن 1391برچسب:, ] [ 18:1 ] [ مهدی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درموردوب

سلام خدمت تمامی کسانی که این وبلاگ را برای خواندن اس ام اس انتخاب کرده اند از انتخاب شما متشکرم و امیدوارم که این وبلاگ بتواند خواسته شما را برآورده کند .
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 42
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 42
بازدید ماه : 44
بازدید کل : 40351
تعداد مطالب : 48
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1



  • دانلود فیلم
  • دانلود نرم افزار
  • قالب وبلاگ